Köksrenovering

Tjillevippen i vårvärmen!

Jag tycker att påsken i år har varit mer en känsla av sommarsemester. Vi har grillat hela helgen och verkligen njutit av varje stund. Men lite jobb har det ju också blivit. Jag har målat i solen och Kent har satt upp takpanelen där det ska sitta "spottar" så småningom.Hur det blir får ni se senare i maj.Jag tänker däremot visa en förskräcklig bild på vårt kök som det såg ut när vi flyttade in på Sopranvägen 7 år 2009 07 21- Sedan får ni se samma vinkel och kök men som det ser ut efter vår renovering. Håll till godo!


Kommentarer
Postat av: Maja

Duktig du är mamma!

Det går ju riktigt bra att blogga.

Det är väl tack vare dina fantastiska datakunskaper. ;)

2011-04-27 @ 19:44:37
URL: http://erikssonm.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack, jag har ju haft två fantastiska lärarinnor.

Maja nu håller jag tummarna för dig på provet och jag skickar en arg tanke till skolskjutsen så kanske de skärper sig. Kraaaaaaaam mammmmmma

2011-04-27 @ 21:22:34
URL: http://lottaspresentbod

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0