Pergola

Jag och min kära händiga sambo har arbetat hårt med att färdigställa vår egenhändigt
designade pergola. Vi har inspirerats av alla våra resor till Grekland och Gran Canaria och
nu har vi alltså byggt vår egen pergola som ju ska verka som skydd mot solen. Det är
förklaringen till den tropiska värmen här i Norrland!! Hi hi! I rabatten ser ni en underbar
kanadensisk ros som heter Louise Bugnet och även minikiwi som ska klättra upp på vårat
pergolatak för att ge den rätta stämningen. På kortsidan ska clematisen"summersnow"
breda ut sin skira grönska! Jag hoppas det ska bli toppen!
 
Här sitter vi ofta och myser på kvällarna och har vi haft middagsbjudning är det här
vi äter efterrätt och njuter av den ljumma sommarvinden. Vi är otroligt nöjda med vår
konstrottinggrupp i vitt som vi beställt från Trademax. Jag kan varmt rekommendera det
företaget! De har prisvärda och fina varor!
 
De senaste dagarna har jag tillbringat vid havet med goda vänner och bara njutit av
den fantastiska sommar vi nu har och jag passar på att gå och springa en underbar
älvsrunda här i Skellefteå! Underbart! 25-27 juli ska jag sälja på Byske marknad och
det vill ni inte missa! Jag ser också fram emot en resa med min underbara familj till
Stockholm och Åland!! Mer om det lite senare....
 

Kommentarer
Postat av: LyckligaPraliner

Åh så fint!! Bra jobbat!! :)

Kram Ann-Louise

2014-07-14 @ 22:38:08
URL: http://www.lyckligapraliner.blogspot.com
Postat av: Birgitta Norsten

Så otroligt snygg, där förstår jag att ni trivs...
Ha en fortsatt härlig sommar!
Kram Birgitta

2014-07-20 @ 19:23:23
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Marie

Vad duktiga ni är! Den blev verkligen fin!

Önskar dig en fin vecka!
Kram Marie

2014-08-19 @ 14:48:11
URL: http://mariemarang.blogspot.com
Postat av: Heidiflomo

my brother and I are so glad to have found this website, it's really everything people at my job have been hoping for. The articles on the forum is beneficial and constructive and is going to contribute my friends from work all throughout the week excellent information. It appears as if everyone extrapolates a significant amount of specifics about the things I am interested in and the other links and info really are inherent. I'm usually not perusing Google all day long so when my friends and I feel like it Im completely avidly hunting this kind of factual information or things closely just like it. Take care. If you wanted major site work like: [url=https://keenerlegal.com/team/amanda-westall/]COUNTERFEIT TAKEDOWN[/url] or [url=https://www.phoenixseo-az.com/]christian web design companies[/url] give me a ring.

2022-07-02 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0