Hallen-ett infällt fönster

God kväll alla rara människor!

Efter en lång dag på jobbet var det underbart att ta på sig joggingskorna och springa en skön runda. Jag tänker så klart efteråt och jag får sådan energi. Idag ledde det till diverse städning och lite tända ljus här och var. Ett ljus kan göra mycket för att höja stämningen. Just nu har jag fått hem fantastiska ljus i presentboden. De heter warm clean cotton  och luktar just varma fräscha lakan, som det luktade förr.Före gästerna kommer är det underbart att tända så att denna dofft får sprida sig. Mmmmmmm

Ha nu en skön kväll och njut av vårens utbrott. Kram på er: Lotta

Här får ni se ett resultat av att jag hela tiden har sagt till Kent att någonstans i huset ska jag ha ett infällt fönster. Efter diverse övertalningar tyckte vi lika och vi gjorde om en dörr till ett fönster i vår hall. Vad tycks?!



Kommentarer
Postat av: CarolaL

Hur snyggt som helst! Du/ni är riktigt duktiga på att inreda och renovera!

2011-04-29 @ 21:14:37
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken otroligt mysig hall, och så skoj att du ska öppna en bod - grattis får man säga! :-D Och du gör mig allt nyfiken, dorotea är ju itne större än att jag säkert känner din studentkompis härifrån, eller vet vem det är iaf :-) Ha en fin första maj! KRAM

2011-05-01 @ 07:12:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra-Lantlig Charm

Å så fint!! Sådana fönster är såå mysiga!

Tack så mycket för dina fina ord! Det är kul att få veta hur andra uppfattar ens möbler för man blir ju lätt lite blind och tycker inte att det kanske är så bra.

Nu håller jag på med 2 pottskåp och en spegelskänk samtidigt som ska ut till försäljning...snart! Men innan vill jag nog höra vad andra tycker :-)



Ha en trevlig kväll!!



kram Petra

2011-05-06 @ 18:53:42
URL: http://lantligcharm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0