Tack alla för era fina kommentarer om min nya blogg!

Hallå i vårvärmen!

Jag känner mig alldeles varm av alla goa kommentarer. Det är verkligen fantastiskt att få ge och ta del av inredningsinspiration.
I dag har jag krattat så att vår något ledsna gräsmatta ska ta fart. Samtidigt har jag sprungit och hållit i brädor lite här och där till min kära man. Det går framåt med farstukvisten. i en snar framtid ska ni få se lite före och efter bilder. Det är viktigt att dokumentera alla förändringar, eller hur? I kväll har vi ätit lax med creme fraiche, kantarellost och riven västerbottensost. Rör bara ihop blandningen på fisken och in i ugnen. superlätt och hysteriskt gott!! Här kommer en bild på en del av köket efter renoveringen. Kramar Lotta


Kommentarer
Postat av: Foto-Emlan

Heej lotta jag kommer att sakna dig som fröken men hoppas vi får ett par jätte fina veckor tillsammans <3 ;-) Jag hoppas även på lovet att ni kommer att du och din familj kommer att ha det jättebra :)...Hoppas det blir fint hemma hos dig... Jag hoppas att kågebadet öppnar i sommar för den dära dumma parasiten är ju i vattnet och så. Så det kanske inte öppnar i sommar :'(

2011-05-12 @ 19:38:44
URL: http://emeliecheri.blogg.se/
Postat av: Foto-Emlan

Av mit tilde lotta ingén annan :)

2011-05-12 @ 19:39:48
URL: http://emeliecheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0