Födelsedag och nyheter!

 
 
Tack alla rara bloggisar för era gratulationer och alla värmande ord
om vår nyrenoverade tvättstuga. Jag firade inte där inne men det är klart
att alla gäster tog sig en titt på mitt mysrum!!
 
 
En arbetskompis sa till mig: men Lotta kan du inte visa lite mer när-
bilder från presentboden. Hon har ju helt rätt! Här kommer en
kavalkad med nyheter och priser men det finns ju dessutom mycket
mer produkter i presentboden. Hjärtligt välkomna!
Alla torsdagar 17-19.30 eller ring och boka tid  070-3735352
Söt tomtelykta  70 kr
Änglaburk         40 kr
Söta julaskar     40 kr
 
 
Luciatågen måste man bara ha!  Barnens luciatåg speglar realistiskt
hur det kan gå till, d v s någon suger på tummen,, äter på ett ljus
eller ser allmänt ofokuserad ut! Väldigt gulligt!
 
Det lilla oemotståndliga tåget   90 kr
Det stora oemotståndliga tåget 180 kr
 
 
Här kommer krokar och skyltar i alla möjliga användningsområden!
Alla fina skyltar kostar 40 kr styck!
 
 
Fina present eller julklappstips!
Thelådan       70 kr
Cupcake        40 kr
Vintagestrut   40kr
Termometer   40kr
Småtomtar    10kr
 
 
Vem klarar en höst  eller jul utan myslyktor? Inte jag i alla fall!
Zinklusthusen är så söta. Du kan hänga upp dem eller bara
låta de stå på ett bord eller en bricka! Den vita lyktan ger av sig ett
väldigt vackert sken! Prisvärda och mycket fina lyktor alltså!!
Stort lusthus     120 kr
Litet  lusthus      80kr
Vit lykta             80 kr
 
 
Vacker trälåda att ställa fram till jul. Kanske har du nötter, saffran.
värmeljus, russin eller pepparkakor där i!
Nyckeln är bara läcker att hänga vid dörren eller lägga på en
ljusbricka!
Jullåda    80kr
Nyckel    50kr
 
Hjärtligt välkomna att besöka mig! Detta var bara ett litet smakprov.
I boden finns ännu mer!
Just nu ser jag väldigt mycket fram till Byskemarknaden som går avstapel nästa helg, alltså 27-28 oktober!  Vi ses väl där??!!
 
Marknadskramar: Lotta♥
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej Lotta!
Så mycket fint du visar! Och vilket bord med massa läckerheter. Hoppas ni hade en fin födelsedgasfikastund!
Kram!
Kristina

Postat av: Birgitta

Oj, så mycket fint du har i din butik.
Kram Birgitta

2012-10-21 @ 18:58:33
URL: http://Underbarahem.wordpress.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Jag önskar jag kunde svara JA på den frågan om vi ses i Byske. Men avståndet du vet... men nån dag SKA jag komma och hälsa på i din fina bod. Kul att kunna kika lite i alla fall så här på bloggen :)
Kram

2012-10-21 @ 20:21:18
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Annika

Så mysigt..att din dag var bra!! Tvättstugan..ja..du den har verkligen blivit såå fin!!
Så mycket fint..du har i din bod!!
Önskar dej en fortsatt skön dag!!
Kram Annika

2012-10-22 @ 16:29:41
URL: http://anglarnafinns.blogspot.com
Postat av: Iréne

Vad mycket fint du har i din presentbod! Ha en fin vecka! Kram Iréne

2012-10-22 @ 16:56:38
URL: http://skifferhuset.bloggspot.se
Postat av: Linda

Så mycket fina saker du har. Det lilla luciatåget var verkligen urgulligt.
Tack så mycket för kommentaren inne hos mig. =)

2012-11-01 @ 23:41:37
URL: http://mirell-mirell.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0