Vår i Lottas presentbod och tankar om vardagsrummet........................

 
 
Hoppas att ni alla har haft en riktigt mysig alla♥-dag! Här ser ni några av vårnyheterna
i min presentbod! Godisburken är en favorit där både kakor och godis passar. Pris:110kr
Kaklådan i trä är också en av mina favoriter. Fina färger och härlig text, endast 120 kr.
Det har kommit många vackra lyktor, burkar och andra inspirerande vårartiklar!
Titta gärna in på torsdagkvällar på Sopranvägen7. 070-3735352
 
 
Jag gillar verkligen min "fuskspis". Här ställer jag årstidsaktuella och vackra saker!
De vackra vita liljorna fick jag av min kära sambo på ALLA♥-DAG!   Tack!
 
 
Tulpaner och marshmallows i pastell, det är väl vårkänslor?? För övrigt går också mina
tankar mycket på vardagsrummets utformning! Efter många diskussioner har jag
fått min sambo över på den "VITA" sidan. Han säljer ut sina carpatimöbler i förmån
till vackra  vita möbler helt i min smak! Vi har hittat ett företag på nätet som säljer
jättefina möbler och till ett mycket bra pris.......kanske avslöjar jag företaget senare......
Men leveranstiden är i april och juni så vi får ha tålamod! Men det positiva är att då hinner
vi tapetsera och förbereda inför de vackra möblernas ankomst!!! Åhhh,jag längtar!
 
 
Här ser ni vår vackra Sadie och Azzarro som förhoppningsvis nu ska bli föräldrar
till några mycket fina Birmakattungar!! Visst borde de kunna bli riktigt söta?
Ha nu en riktigt mysig Melodifestivalshelg!  Kramar Lotta♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina saker du har!!! Ja ibland går det åt lite övertalning för att få över dom på den vita sidan haha!!! Men sen kan de faktiskt erkänna att det blev mycket större och ljusare :0)
Ha en bra helg!!! Kram Maria

2013-02-15 @ 11:09:43
URL: http://mariasvitarum.blogspot.com
Postat av: Underbarahem

Det enda jag inte lyckas övertala L är en dörr som jag vill ha bort. Så söta dina katter är.
Kram Birgitta

2013-02-17 @ 20:29:34
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Anneli

Heja Lotta !
- Ännu en till som konverterat till den vita sidan ;))
Ja det blir ju lugnast om bägge tycker om samma inredningsstil....
Så ni väntar tillökning snart, det gör ju vi också !
-I slutet på mars ska vi ju om allt går bra bli mormor och morfar.
Otroligt vad man längtar ♥
Ha det gott och hälsa din sambo !
Kraam Anneli

2013-02-19 @ 14:14:39
URL: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/
Postat av: anne

Vi örergav oxå våran Carpati grupp för den vita.till mannens stora sorg:) ha de gott..kram

2013-02-19 @ 21:33:22
Postat av: anne

Vi övergav oxå våran carpati grupp för den vita.till mannens stora sorg:) ha de gott..kram

2013-02-19 @ 21:35:05
URL: http://annesvitarum.blogspot.com
Postat av: Marie

Så mysigt du har det! Fint med den platsbyggda lilla "bänken"... en riktig nyshörna att krypa upp i.

Önskar dig ett fint slut på veckan och förhoppningsvis en solfylld helg!
Kram Marie

2013-02-21 @ 15:19:49
URL: http://mariemarang.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0