Den blomstertid nu kommer.................................

 
 
Visst passar ni på att njuta av naturens explosion? Allting blommar med pompa och ståt och det
gäller att ta vara på alla dofter och all färgprakt. Min underbara dotter Maja har fyllt 16 år och jag
tänker att det är en ännu större exlosion. Var tog alla år vägen? Nu går hon ut nian med fina betyg
och påbörjar snart en ny era på Anderstorp på samhällsvetenskapliga linjen.För henne är det ett
måste med syrener och jordgubbar på födelsedagen!
 
 
Maja med citroncheesecake och ett förväntansfullt leende. Familjen,tjejgänget och
klassen firade henne den 6 juni och nu är hon på klassresa i Göteborg!
 
 
Att bara vara i trädgården och njuta av alla blomster, det är livskvalitet för mig!
 
 
Här bjuder jag av ännu en bild från min trädgård. Vi har så otroligt många projekt på
gång så jag behöver vila ögonen på något vackert och vilsamt....... Husfasaden
har fått sig en VIT omgång med penseln och vi har påbörjat arbetet med att byta fönster.
Ni som har provat vet ju att det är lite spännande...........................Jag och min
bonusdotter Sandra tog en älvspromenad när spänningen blev för stor!!!!
Helgen har också bjudit på bokcirkel med goda vänner. Vi var på ett supermysigt café
i Boliden! Blixten slog ner alldeles intill så det blev en riktig rysare faktiskt!
Har någon ett bra boktips i deckarkategorin så tar jag tacksamt emot det!!!
Kom nu ihåg att njuta tillsammans, grilla och ta vara på de ljusa sommarkvällarna!!!
Sommarkramar från Lotta♥

Kommentarer
Postat av: Birgitta Norsten

Underbara bilder och ett stort grattis till dottern på födelsedagen!
Kram Birgitta

2013-06-09 @ 19:42:17
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Marie

Grattis i efterskott till Maja!
Så härliga blommor du har i trädgården :)

Önskar dig fin helg!
Kram Marie

2013-06-13 @ 13:47:45
URL: http://mariemarang.blogspot.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Ser att du också haft fullt upp med examen :) Grattis till fina dottern!
Önskar dig en härlig midsommar helg!
Kram

2013-06-21 @ 09:39:23
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0