Sportlov med renovering!

 
Solen lyser in i vårat hus, det känns underbart! Äntligen är solens magiska krafter
tillbaka. Vi är mitt uppe i  tapetsering inne så då är det extra trevligt med vårvinter ute.
Jag tänker tipsa er om denna fina nya tidning som heter Vintage. Den visar många
färgglada bilder och reportage. Det vackra påskägget i korgen kan ni köpa hos:
Lottas Presentbod. Välkomna!
 
 
Här ser ni en bit av tapeten vi har valt till vardagsrummet. Jag tycker den
passar riktigt bra till pärlsponten, eller vad tycker ni? Rörigt är det när
man tapetserar så jag längtar verkligen efter att få piffa med nya fina vita
möbler som vi har beställt. En ny dörr och vackra lister gör nog också
skillnad men det får ni se lite senare........................................
 
 
Nu har vår och sommarnyheterna kommit till Lottas Presentbod. Det är många fina saker
som ljuslyktor, glaskaraffer, glaskupor, påskägg och mycket mera! Välkomna in!
Öppet: torsdagar kl: 17.00-19.30
Vårkramar: Lotta♥

Kommentarer
Postat av: LyckligaPraliner

Vad roligt att tapetsera och så fint det blir hos er. och nya möbler och allt också :) Tack för tidnings-tipset! Jag ska kolla efter den idag när jag handlar. Jag brukar köpa tidningen RETRO. Den gillar jag verkligen och läser mycket långsamt :)

Trevlig helg!

Kram Ann-Louise

2013-03-08 @ 11:29:08
Postat av: Marie

Så fint det blir.. spännande och se när dom nya möblerna kommer!

Vad mycke fint och mysigt det ser ut i butiken, synd att det är så långt bort :(

Önskar dig en fin och solfylld helg!
Kram Marie

2013-03-08 @ 12:44:10
URL: http://mariemarang.blogspot.se
Postat av: Maria

Javisst är det härligt när solen skiner!!! Man blir så glad :0) Va snyggt det blir i ert vardagsrum!!! Snygg tapet!!!
Ha en skön helg!!! Kram Maria

2013-03-08 @ 12:59:17
URL: http://mariasvitarum.blogspot.se
Postat av: Birgitta Norsten

Så mysigt du har i din butik, härligt med vårnyheter.
Kram Birgitta

2013-03-08 @ 14:23:11
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Petra Eriksson

Hej Hopp! Här var det trevligt att titta in bland alla inlägg!
KRAM Petra E
www.romantiskahem.blogspot.com instagram romantiskahem

2013-03-11 @ 11:00:32
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den tidningen köpte jag också, roligt
när det dyker upp nya inredningstidningar.
Tapeten är jättefin, härligt och få nytt.
Kramar
AnnaMaria

2013-03-11 @ 18:15:27
Postat av: Petra

Så roligt med ett nytt rum, förstår att du gärna vill pyssla i ordning där. Snygg tapet!
Och du har så fint i presentboden, gissar att det är riktigt många som besöker dig och vill shoppa vårnytt och fint på torsdagarna. Synd att jag bor så långt ifrån, jag hade gärna besökt din lilla butik.
Ha en härlig dag!
Kram Petra

2013-03-12 @ 03:51:27
URL: http://torpliv.blogspot.com
Postat av: Marie

Tittar in för att önska dig en härlig påsk med massor av sol och vårtecken!

Kram Marie

2013-03-26 @ 13:33:34
URL: http://mariemarang.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0