Vårsol och resdrömmar.........................

Det börjar ta sig i vardagsrummet men som ni ser så fattas nytt tak och lister, det gör
mycket för intrycket tycker jag. Det ni inte får missa på bilden är lyktan till vänster om
den stora spegeln. Spegeln var för övrigt en ful tavla som jag målat vit och satt spegel-
glas i ramen. Lyktan är jag jättestolt över! Länge har jag letat efter något liknande men
efter idogt letande på nätet fann jag äntligen dessa som hänger på var sin sida om den
mäktiga spegeln. I like it!!
 
Visst är de bara för söta dessa minipelargonier!! De passade så bra på vitrinskåpet
och jag fick en riktig kick i mina vårkänslor!
 
Rosa påskfjädrar är ju ett måste! De söta påskäggen i plåt har jag haft i presentboden,
riktigt söta. Glasflaskorna i framkant är så fina att ha ljus i. Min meny "Glad Påsk" är lite
kryptisk, men vad äter ni till påsk?
 
Jag tillverkade en tavla av en billig ram från ÖB och en vacker bild från en tidning!
Nu pryder den vitrinskåpet och sprider vårkänslor...................
 
Tänk vad några påskliljor kan hälsa alla glatt välkomna på farstukvisten!
Nu längtar jag efter att påta i jorden.....
 
En vårhälsning från mig och mina underbara barn nästan samlade, Lukas åker heldagar
i backen men Maja och jag vi åker några åk och grillar och chillar därefter.
Om allt går enligt planerna tar vi dessa gullungar med oss och åker till Kreta i maj!
Då ska vi bara njuta av värme, sol och att umgås med varandra....
Glad Påsk på er alla!  Vårkramar: Lotta
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

hej!
Vilka härliga bilder! Du har det verkligen mysigt..med fina blommor och lite påskpynt!
Låter ljuvligt att åka till Kreta!!
Ser att ni har en del snö...här är våren en bit påväg!
Vissa björkar har t o m fått sina musöron!
Önskar dej en fortsatt härlig dag!
Kram Annika

2014-04-16 @ 14:57:57
URL: http://www.anglarnafinns.blogspot.se
Postat av: Marie

Så fint du har det! Kul satt du äntligen hittat den fina lyktan!

Önskar dig en härlig påskhelg!
Kram Marie

2014-04-18 @ 10:42:33
URL: http://mariemarang.blogspot.com
Postat av: Birgitta Norsten

Hoppas att Påskhelgen har varit bra, här har det varit klarblå himmel och sol... underbart.
Kram Birgitta

2014-04-20 @ 19:50:04
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Marie

Hoppas allt är bra med dig!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

2014-05-07 @ 21:48:25
URL: http://mariemarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0